Klantenservice

Heb je een vraag over je bestelling, de betaling, de levering en/of het retourneren van producten? Kijk dan hieronder snel in de betreffende sectie of je vraag er tussen staat. Als je vraag niet te vinden is in onderstaande FAQ-onderdelen, stel hem dan via de contactpagina.

Wil je meer weten over ons privacybeleid? Of onze Algemene Voorwaarden doornemen voordat je gaat bestellen? Klik dan op de links hieronder.


Bestelling

Als je een artikel hebt gevonden dat je wil bestellen bij My Medina, klik je op de knop “In winkelmandje plaatsen”. Je kunt er vervolgens voor kiezen om verder te gaan met winkelen in onze webwinkel of om je bestelling direct af te ronden. Wil je verder winkelen, dan kun je je winkelmandje altijd in de rechterbovenhoek van je scherm terugvinden. De artikelen die je hebt toegevoegd aan je winkelmand blijven overzichtelijk in je winkelmandje staan.

Winkelmandje

Als je gaat uitchecken dan krijg je een overzicht van je winkelwagentje te zien. Hier kun je alle producten in je winkelwagen controleren en kun je desgewenst de aantallen veranderen. Heb je een kortingscode van ons ontvangen? Dan kun je deze invullen in het veld “Kortingsbon”. Klik je vervolgens op de knop “Kortingsbon toepassen”, dan wordt de korting automatisch van het totaalbedrag afgehaald. Ben je tevreden over alle producten in je winkelmandje en wil je afrekenen, klik dan op de knop “Doorgaan naar afrekenen” of kies voor een snelle checkout middels PayPal door op de knop “Check out with PayPal” te klikken.

Afrekenscherm

In het afrekenscherm worden een aantal gegevens van je gevraagd zoals je naam, je adres en je e-mailadres. De velden met een rood sterretje (*) zijn verplichte velden. Deze gegevens zijn benodigd om je bestelling in goede orde te verwerken.

Je kunt je bestelling desgewenst op een ander adres laten bezorgen dan het factuuradres. Wil je gebruik maken van deze optie, vink dan het boxje aan naast “Verzenden naar een ander adres”. Optioneel kun je vervolgens nog notities toevoegen rondom je bestelling, bijvoorbeeld speciale notities rondom de aflevering.

In de overige velden vind je een overzicht van je bestelling en het totaalbedrag. Eventuele verzendkosten worden apart vermeld. Bedraagt je bestelling € 75,- of meer? Dan betaal je bij My Medina GEEN verzendkosten!

In de laatste stap op het afrekenscherm kies je de gewenste betaalmethode. Je kunt daarbij kiezen voor een betaling middels iDeal of PayPal. Als je kiest voor een betaling via iDeal zal je in het dropdown-menu je bank moeten selecteren.

Om de bestelling te kunnen plaatsen moet je het boxje naast de melding rondom onze Algemene Voorwaarden aanvinken. Vervolgens klik je op de knop “Bestelling plaatsen” om door te gaan naar het betaalscherm.

Zodra de betaling is gelukt keer je terug vanuit het betaalscherm naar onze website. Je ontvangt een e-mailbevestiging dat de betaling is geaccepteerd en tevens ontvang je de factuur waar je de details kunt inzien van je bestelling.

Account

Je kunt bij My Medina als gast een bestelling plaatsen, maar veel makkelijker is het om middels een account producten bij ons te bestellen. Je hoeft bij een volgende bestelling niet opnieuw al je gegevens in te vullen en kunt via je accountinstellingen je eerdere bestellingen bekijken. Als je een bestelling bij ons plaatst maken we automatisch een account voor je aan. Je ontvangt een e-mail met daarin je gebruikersnaam en wachtwoord. Bij een volgende bestelling kun je in het “afrekenscherm” inloggen met deze gegevens zodat het plaatsen van een bestelling vele malen sneller en eenvoudiger is. Je kunt ook zelf alvast een account aanmaken als je dat wil. Klik hier om je direct te registreren bij My Medina.


Betalen

My Medina biedt de volgende betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • PayPal

Bestellen en betalen gebeurt bij MyMedina.nl altijd via een beveiligde internetverbinding. Dit is te herkennen aan het groene slotje in de adresbalk bovenin je scherm. Je gegevens zijn ten alle tijden veilig en kunnen niet onderschept worden door kwaadwillenden. Controleer voordat je gaat bestellen altijd even of het groene slotje zichtbaar is in de adresbalk om te waarborgen dat je gebruik maakt van de officiële website van My Medina.


Levering

My Medina streeft ernaar om je bestelling z.s.m. te verzenden. Op werkdagen besteld voor 17:00 uur? Dan verzenden wij je bestelling de volgende dag. Bestel je in het weekend, dan verzenden wij de producten op maandag. Wij werken samen met PostNL en in de meeste gevallen geschiedt levering binnen 1-2 werkdagen. Voor bestellingen van minder dan € 75,- brengen wij € 6,75 verzendkosten in rekening. Bestel je voor 75 euro of meer aan producten in onze webshop? Dan betaal je GEEN verzendkosten!


Retourneringen

Natuurlijk hopen we dat je tevreden bent met je bestelling, maar mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, dan mag je bij ons bestelde producten altijd binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Artikelen retour zenden

Verpak het artikel in de originele verpakking of in een andere stevige kartonnen doos, vul het retourformulier in en plaats deze in de verpakking. Sluit de doos en plak deze zorgvuldig dicht. Je verzendt de doos vervolgens naar:

MyMedina
Gv Juliana v Stolbergln 540
Leidschendam 2263 VT

We adviseren om de retourzending middels een Track & Trace code en/of aangetekend naar ons retour te zenden. Volgens Artikel 6, lid 3 van onze Algemene Voorwaarden is het retour zenden van bestelde producten op eigen risico. Door een Track & Trace code toe te voegen en/of de retourzending aangetekend te verzenden ben je er van verzekerd dat de retourzending veilig bij ons aankomt.

Terugbetaling

Wij accepteren alleen onbeschadigde, ongebruikte, ongedragen en complete retourzendingen. Zodra de retourzending door ons is gecontroleerd vergoeden we het aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten, binnen 14 dagen.


Klachten

We hopen het natuurlijk niet, maar mocht je een klacht hebben over je bestelling, onze webwinkel en/of onze werkwijze, dan doen we er alles aan om je z.s.m. te helpen met het vinden van een gepaste oplossing. Meld je klacht door een e-mail te sturen naar contact[at]mymedina.nl met in het onderwerpveld de vermelding “klacht”.

Beschrijf zo gedetailleerd mogelijk waar je ontevreden over bent zodat we je zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn. Klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Hebben we langer de tijd nodig om je klacht te verwerken, dan ontvang je daarover altijd binnen 14 dagen een bericht met een indicatie van de verwachte verwerkingstijd.